Vrees de nacht niet | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
post-template-default,single,single-post,postid-351254,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-352192

Vrees de
nacht niet

Dit is de derde Zomervlog in een serie van vijf. Het thema/de rode draad is ‘beloofd is beloofd’. Er zijn verschillende lezingen genomen, muziek en gedichten zijn erbij gekozen. De derde Zomervlog gaat over ‘Vrees de nacht niet’.

Gebed voor deze zondag

waar leven verdord is,
de bron opgedroogd,
de liefde verkild
en waar de dagen troosteloos geworden zijn.

Laat het vuur weer branden
waar mensen zich hebben opgesloten
in zichzelf,
bezeerd zijn,
in hun vertrouwen
al te vermoeid raakten
en niets meer verwachten.

Laat het vuur weer branden
waar mensen alleen gelaten zijn,
hun taal niet meer werd verstaan,
hun liefde niet aanvaard,
waar zij enkel nog
twijfelen aan zichzelf.

Laat het vuur weer branden
waar de liefde is gestorven
en nooit meer wordt uitgesproken,
waar mensen verbitterd zijn,
alleen nog maar gevoed
door stille wrok.

God,
laat ons
het vuur weer ontsteken.

Kerkdienst 6 september

Zondag 6 september is er weer na een lange periode een kerkdienst, voor deze dienst is het nodig dat u zich aanmeldt. Er kunnen ongeveer 24 mensen in de kapel. Als u samen komt mag u bij elkaar zitten, dit geldt ook voor gezinnen.

U kunt zich aanmelden via telefoonnummer 06-83424001. Graag uiterlijk vrijdagavond 4 september voor 21:00 uur,  dan kunnen wij de kerkzaal ‘corona-proof’ inrichten.

Mocht het er begin september weer anders uitzien, dan leest u op de kerkdiensten-pagina.