Trouwlocatie | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-349541,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Trouwlocatie

Een unieke plek in Andijk.

Trouwen in De Kapel

Een unieke trouwlocatie

Mensen die met grote regelmaat een kerk bezoeken en gelovig zijn, zullen het vanzelfsprekend vinden om in de kerk te trouwen en God te betrekken in hun huwelijksleven. Bij deze mensen zal God centraal staan in hun huwelijk en in de opvoeding van de kinderen. Maar ook voor mensen die zelden in de kerk komen is dit een unieke belevenis.

Afspraak maken

Voor de mooiste dag van je leven

Wanneer jullie besloten hebben om in De Kapel te trouwen dan kunnen jullie een afspraak maken met Dhr. Klaas Tanja op telefoon +31 (0)6 53 56 02 96 of via e-mail tanjaklaas@gmail.com, wij heten jullie van harte welkom.