Stiltewandeling | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
352280
ajde_events-template-default,single,single-ajde_events,postid-352280,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-352192

april, 2024

za13apr10:00za12:30Stiltewandeling10:00 - 12:30

Informatie

Rustig lopen, met volle aandacht, niet praten. De volledige ervaring van het wandelen. De ruimte, de natuur om je heen en je eigen stilte ervaren. Stilstaan, doorlopen. Samen stil zijn is anders dan in je eentje stil zijn. Wandel mee en ervaar het.

We starten met de wandeling na een korte introductie en meditatief moment in de kerk. De lengte van wandeling passen we aan, aan het weer en de deelnemers. De wandeling duurt één à anderhalf uur. Bij terugkomst is er koffie en thee. Tijdens de gezamenlijke lunch kun je ervaringen delen.

Vooraf aanmelden bij n.letteboer@gmail.com !!

Tijd: 10.00 – 12.30 uur
Locatie: De Kapel