Soep op zondag | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
post-template-default,single,single-post,postid-352226,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-352192

Soep op zondag

Zondag 7 april is de kerk voor iedereen open om vanaf 17.00 uur soep te eten. Iedereen die zin heeft om soep onder genot van muzikale begeleiding van Gerrit de Jong te eten in een verwarmde kerk  is van harte welkom.

De Kapel is altijd open voor alle mensen, die zin in een praatje, maaltijd of muzikale gezelligheid hebben of er gewoon willen zijn. Deze zondagmiddag/avond is speciaal omdat er soep én muziek is. Het zal tot circa 19.30 uur duren. Gert Scholten, de pastor van De Kapel zal u/jou welkom heten.

U/jij kan je opgeven tot 5 april bij n.letteboer@gmail.com onder vermelding van “Soep” . Geef dan aan met hoeveel personen u/je komt.