Aktiviteiten in De Kapel | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
post-template-default,single,single-post,postid-352143,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-352192

Aktiviteiten
in De Kapel

De Kapel wil naast kerk ook een plek van ontmoeting zijn midden in het dorp Andijk en ruimte geven aan nieuwe vormen van spiritualiteit en kerk zijn. Hierbij gaat het om kleinschaligheid, luisteren naar elkaar, samen zoeken naar betekenis en zingeving voor jezelf en voor de wereld.

Vandaar dat er naast de kerkdiensten, andere activiteiten aangeboden worden. Denk aan een stiltewandeling, een meditatiemiddag, een ontmoetingsochtend, filmavond etc. U, jij kunt deel nemen aan de activiteiten van De Kapel zonder dat een relatie met de kerk noodzakelijk is.

Voor enkele activiteiten is het nodig om je aan te melden. Dit kan via de mail van Nicoline: n.letteboer@gmail.com of telefonisch via 06-128 128 84.

Veel inspiratie en zin toegewenst.